Job 24 van 40


Report this listing

Solliciteren



Klantenadviseur Memo


Functie

  • Ben jij op zoek naar een uitdaging waarbij je jouw talenkennis kan benutten?
  • Ben jij op zoek naar een afwisselend takenpakket zodat de dagen voorbijvliegen?
  • Zorg je graag voor een correcte administratieve afhandeling?

Antwoord je volmondig ja op bovenstaande vragen? Dan ben jij misschien wel dé klantenadviseur die het team bij Memo kan aanvullen.

Hoe ziet jouw takenpakket er uit?

Je beantwoordt vragen/oproepen van grote klanten

Je gaat afspraken inplannen bij grootbanken, oproepen doorschakelen naar OCMW’s, mensen die voor een gesloten deur staan van hun hotel binnen laten door hun boeking na te gaan kijken.

Je werkt in hun eigen systeem alsook in de online agenda van de klant.

Je wordt in elke oproep uitgedaagd om elk gesprek in goede banen te leiden, te luisteren, informatie te noteren, gegevens door te geven en instructies van de klant op te volgen.

Jouw profiel

  • Je sterke communicatieve vaardigheden zorgen ervoor dat je iedere klant op de juiste manier kan verder helpen.
  • Zeer goede kennis van het Nederlands, Frans en Engels. Je hebt een
  • Je bent klantgericht en zorgt ervoor dat je telkens de best passende diensten aanbiedt aan de klant.
  • Je beschrijft jezelf als sociaal, empathisch en leergierig.
  • Je hebt enige interesse in de medische sector.
  • Je beheerst MS Office en andere relevante toepassingen.
  • Je werkt niet alleen klant- en resultaatgericht, maar bent ook stressbestendig.
  • Als echte teamspeler ben je vlot in de omgang en luistervaardig.
  • Oplossen van conflicten en uitdagingen met betrekking tot afspraakinrichting en planning.
  • Telefonische oproepen aannemen
    Doorverbinden naar de gevraagde gesprekspartners
    Een boodschap noteren
  • Brieven, tabellen, ... invoeren volgens instructies
  • Administratieve dossiers samenstellen
    Gegevens, de actualisatie van gegevens, terugzendingen of aanmaningen controleren
  • Personen onthalen en hun vraag identificeren
  • Briefwisseling registreren, sorteren, frankeren
  • Kopieerwerk verrichten
  • Documenten coderen, klasseren en archiveren
  • De voorraad opvolgen, tekorten vaststellen
    Bestellingen plaatsen

Aanbod

Bedrijfsinfo

Christine Vastenavondt richtte in 1992 Memo Group op. “30 jaar geleden zag ik, als verpleegster van opleiding, een opportuniteit om artsen en specialisten te helpen met telefoonpermanentie. De solide werkmethodes en filosofie waarin mensen een belangrijke rol spelen, hebben Memo doen groeien tot het bedrijf dat het nu is. Het is een droom dat mijn kinderen mijn verhaal wilden verderzetten.”

Vandaag leiden Ruth en Michael De Decker Memo elke dag in goede banen. Ruth concentreert zich namelijk op het commerciële en operationele luik terwijl Michael verantwoordelijk is voor innovatie en technologie. Vandaag is Memo een bedrijf dat staat voor een menselijke aanpak, doorgedreven maatwerk, zin voor innovatie en het vermogen om om te gaan met complexiteit.


Memo biedt jou:

  • een familiaire werkomgeving waar iedereen zichzelf kan zijn
  • een betaalde opleiding zodat je jezelf zo goed mogelijk kan ontwikkelen
  • Snelle opstart
  • Werkuren van maandag tot en met zondag met de bijkomende verloningen
  • een competitief loon volgens PC200
  • Maaltijdcheques van €6/gewerkte dag vanaf opstart.
  • Treinabonnement aan 100% terugbetaald + gratis parking.
  • Optie vast contract na interim periode van ongeveer 6 maanden.
  • Doorgroeimogelijkheden

Solliciteren

Start People Call & Customer Support A'pen
03/213 97 60

Solliciteren